最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

TODAY IS - 2007 . 07 . 10 .

 
 

大家ga成績好嗎??

好耐冇寫過日記la!!!!

冇法la!!!!!!部電腦壞左

不過依家整好la!!!!!!可以寫日記la

好開心牙部電腦整好la

今次ga成績考得ok牙!!!!!!!!

進左39名牙!!!yeah yeah yeah

下學期就考61,全年就考72!!!!!!okla

希望F.2會考得更好la

12號要表演牙!!!!!!有d緊張牙

希望演出須利la!!!!!^@^

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »