TODAY IS - 2007 . 07 . 10 .
大家ga成績好嗎??
好耐冇寫過日記la!!!!
冇法la!!!!!!部電腦壞左
不過依家整好la!!!!!!可以寫日記la
好開心牙部電腦整好la
今次ga成績考得ok牙!!!!!!!!
進左39名牙!!!yeah yeah yeah
下學期就考61,全年就考72!!!!!!okla
希望F.2會考得更好la
12號要表演牙!!!!!!有d緊張牙
希望演出須利la!!!!!^@^
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »