今日同麗麗&綠豆出mk..出到去我地行新之..好多人好逼..
之後我地就去左7仔買野飲..and than就去朗豪坊度行..又去左無印買筆..
我同綠豆夾錢買左包薯片..好多..食左好耐都食唔晒..到左4點幾就返tko喇..
去買飛啦..排到一半部機停止服務..跟住排第2部啦..排到一半又停左..無奈""
搭地鐵搭到差d唔記得左落車..傾得興起得滯..返到屋企..食飯..睇電視..沖涼..訓覺**