|
今日早會..我同lingo係度笑李穎彤同曾志榮..笑到我死..我地講返琴日曾志榮ga低能史..
佢琴日返學ga時候..去到學校門口..條書包帶斷左..門口d人笑佢..佢好火羅牙..>v<"
成個早會就係歡笑中渡過喇..上經濟..中文..我都係度玩..英文咪好d lo..發夢...= ="
教咩都唔知..功課就抄人..咁我死得啦..唔知點好..好啦..我今日開始努力..(做到ga話)**
上p.e堂ga時候,,跑步考試,,我起左步4次,,第4次先成功..一係我就起步起早左,,好白痴><"
放學就做埋會計就去左搵麗麗..宜家日日都要做一題會計..因為會計唔合格ga關係lo..##
之後就同左麗麗去行下..去到ok門口..個死人劉華又做佢d變態行為喇..好驚呀..
佢冇啦啦扯我埋去..係咁摸我..舌晒喇//之後行到去m記見到Lam2,,麗麗又話想食雞wo..
咁我咪做下好心陪佢lo..//食完之後我就返左屋企喇..約左ling聽日一齊食早餐..最衰個低能白痴麗唔去啦//

 |