|
|
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
| 2009-07-01 |
分類: 未分類 |
* 好熱的天氣" 卻又間中吹來了涼風___
沈悶的日子,,,變得好不平凡 *
原來尋晚我老豆搵天人黎正電腦,,,
但係又無事先同我講... >#<
搞到我突然間要走,,,,傾計InG呀....
>___________<
"'老豆"都算啦 ;
又係要對吾住翼呀....
- SorRy - 呀........
今朝又係同蔚一齊"
食完早餐,,,本來係想睇戲 ;
不過7月1,,,,勁多人,,,
於是就變左租碟睇.....
新娘愛鬥大同HSM3"
"新"好好笑,,,D招數幾有創意 ^____^
HSM3有我嘅Ash嘛,,,點都好好睇.....
到而家先番到屋企......
P.S 頭先入左漫畫鋪___
柯南54卷出左啦,,,,
不過IC嘅35卷都仲未出....
>口<
After guys surface i was just the perfect child
Underneath it all i was craving to be wild
Don't you judge by the cover It's so far from what you see
I'm losing all my patience, waiting only to believe
I'm suffocating, I can't breath
Let me out of this cage, i'm not gonna hold on
'Gonna break this chaise, i'm taking control
Not gonna give you something to talk about
It's another side of me - I'm acting out
Set me free, i'm ready to show you
This is what i need, it's time to get dirty
I'mma show you what i'm talking about
It's another side of me - I'm acting out
|
2009 年 6 月 29 日 星期一  |
| 2009-06-29 |
分類: 未分類 |
* 就是因為有你" 每一天___
都會是陽光普照,,,,萬里無雲 *
先post 左Ash 係Yes ! 度D圖先 :


好令呢,,,,愈黎愈中2佢啦..... ^口^
去左蔚屋企玩"
一見就講吾停,,,上至Ash,,,下至無聊野....
全部都講一餐.... -口-
趙章原來玩緊死神6.0 <我應該無記錯> "
前晚同佢地食 Pizza Hut ;
食到勁飽飽,,,蔚竟然仲想食糖水.....
跟住去睇碟,,,但係,,,,
個度隻GP竟然就無Guilty Pleasure呢首歌"
Oh MY Devil !!!
都係去HMV買算啦....... >3<
戒指已還給了你
只留下一道 淡淡的痕跡
一個人望著天空
藍色的心情 飄著灰色的雨滴
是否你也會想起
相愛到分離 我們的感情
我的日子已不再有你
心中還翩翩飛著那回憶
我曾經看到彩虹落在某個幸福的地方
聽到寂寞的腳步聲走過傷心的時光
雖然迎向太陽 愛是慢慢 融化的翅膀
我們曾經努力的飛翔 |
| 2009-06-27 |
分類: 未分類 |
* 即使下雨天" 還是好心情___
就因為沒有特別,,,,,才也沒有煩惱 *
正左幾張BanNer :


頭兩張係尋日正的,,,,,最尾個張係今日正的.....
最滿意嘅就係第3張... ^口^
Ash真係好令呢.....
嘻嘻"
如果得閒___聽日再post ;
應該會po icon......
----------------------------- 後+ --------------------------------
嘻嘻"
而家得閒啦.... XDD'
<---- 最中2呢張... Xp
<------ 吾係icon size,,不過我係用黎做facebook icon... -口-

另外Yes ! 有介紹Ash呢,,,,
我已經買左本.......
遲d可能再買一本送比人 ;
佢都吾買Yes !嘅... -.-
遲d我再scan圖上網,,,,,
或者我會去fans club借圖"
D人已經買哂啦......
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 69 | »
|