emma_yee2
暱稱: 惡魔♀女孩★蛭魔'包 =>
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
最新文章
` 對不起............
` 校運會 x)
` 日所思`'- 夜所夢
` 還是好冷.............
` 冷死了.....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Ashley Tisdale
Ashley Tisdale HK Fa...
AshleyTisdale.org
Desiring-Jensen.ORG
Misha Collins Fan
中華基督教會銘賢書院
蛭真同人創作串聯網
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


補打尋晚個篇BloG_____*終於開左3本相簿,AshleY.LucaS.鳴人 分類: 未分類

尋晚都5知搞咩鬼~

試極都去5到"發表日誌"個版面~

so尋晚冇打到.......

好____而家去番正題lu  ^口^

 

我之前講過仲有1段,

就等我打埋先講FeelinG.......

 

 

Don't think you gonna change what's inside of me

>你不要打算改變內在的我<

Make me who you want me to be

>改變成你想的我<

Won't be someone I'm not

>不會是其他人<

Somebody else,someone else

>某人,任何一人<

Love me with all my imperfections

>愛我包容我所有的缺點<

Not for an image of your design

>不是因為你所設計的樣子<

Love me for what you see inside

>愛我是因為內在的我<

 

其實這段歌詞真的很令人痛心~

為了別人的愛而要改變自己~

如果一開始別人囍的就是原本的自己便好了........

現在的男孩每個都是很注重女孩的樣子_____

而且都很想女孩的性格溫柔~

旦是難道因為這樣~

我們就一定要改變自己嗎?

愛是包容,而不是改變!

免強改變,只會令自己變得好累,好累...........

 

2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天


今日低能左之____Ashley....Love Me For Me 分類: 未分類

係打篇歌詞之前先講下泰國有咩玩~

其實呢曼谷個便就5係好多野玩  > ! <

玩ge就係一落機去夢幻樂園~

機動遊戲la......

>講起機動遊戲___我記得我仲第1次玩海盜船<

^u^

仲有個雪城~

裡面係零下5度 >我特登睇個溫度計ga<

旦出面有成32度lo  =_____=

我有玩到滑雪兜_____3次aR

滑落去個時根本就咩都5知........  =口='''

之後係曼谷都係sHopPinG多....

 

到左芭提雅ge珊瑚島~

我就玩左降傘同香蕉船...

>都係第1次玩<

之後就玩水同囇太陽     ^A^

   ~EnD~

 

 

 

另外呢就係抒情的~

- 不囍者/覺得悶者可不睇 -

呢首歌令我感觸好大 ,

P.S 中文的部份係我諗ge,可能同其他ge有出入

 

   Ashley  Tisdale

Love Me For Me

 

Not the girl that you seen in the magazine

>不是你在雜誌看到的女孩<

Perfect face and perfect body

>完美的臉孔和完美的身體<

Never be anyone but the one I am,what I am

>從來不是任何人,只是那一個我<

I can't bend to your expectations

>我不能夠屈服在你的期待下<

Look to fulfill any fantasy

>期盼能實踐任何夢想<

If what I am is what you need

>如果你需要的是那個我<

 

 

Love me for me

>愛我是因為我<

And not for someone I would never be

>不是因為某個我從不會是的人<

Cause what you let is what you see

>因為你所得到的是你所能看到的<

And I can't be anymore than what I am

>除了我之外,我誰都不能是<

Love me for me

>愛我是因為我< 
Or don't love me

>或者不愛我<

其實都仲有一段~

不過個段聽日先打lu~

我知道你地都一定睇到累~

而我又覺得個段意思係最好_______

所以個段聽日先打........

感覺同感受都係聽日打

 

See   U

 

 

 

2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


旅行完番黎 XD __而家補打番d QoozA 分類: 未分類

P.S 之前8號>姐係旅行完番黎後一日<

      我已經想打QoozA,

      旦係就上5到 !___!

 So 惟有今先打 ^>^

 

3號個日3:30am就要起身~  ><

出發去機場,搭N21.......

見到個導遊ge時候~

真係嚇左一跳~

佢真係都算好令仔下 ^口^

>遲d俾張相你地睇下<

跟住就出發去泰國lu......

 

係泰國玩都冇咩好特別~

都係咁講la____遲d俾d相你地睇下    Ya   Ha

不過就有個勁可愛ge細路係團度~

真係超得2 --->人人經過都要下佢

不過可惜地,,,,,,

我影5到佢ge相  >哭<

冇得俾你地睇tim~

冇計 ^___^

 

我勁多第1次都係去旅行個時發生~

>我講左你地5淮笑我,,會笑我的請SkiP呢段<

第1次要用護照>姐係第1次出中國ge範圍<

   第1次去泰國~

 第1次搭飛機~

       第1次住多晚酒店 >之前都係住1晚就番H.K<

 第1次遇到旅遊車壞左要換車~

第1次玩香蕉船~

   第1次餵d老虎仔食奶 >超cute的說<

第1次要買手信俾人~

       第1次ShoppinG 會sHop得咁開心..........

足足9個第1次 >應該5止的<'

 

而今日呢就去左食自助餐~

好豐富的說 ^v^

 

吳___今日要講ge野都打哂~

又係努力>玩電腦+睇書<

Geeeee時候...........

明天 c U