今日八點半就起左身啦,因為要去沙頭角度做服務
起身梳洗 之後就開始打比人 叫人起身同帶身份証
誰不知我最估唔到係寶寶咁遲都未起身" 嚇屎禾啦"" ><
之後就去做服務,沙頭角搵個人睇下都冇,
嘩嘩嘩 winnie 叫我同so c billy 去派單張
之後見到個海 好令令呀".. ><
做完服務 番到路德會我同左winnie講話唔番"
winnie好驚訝 真係比佢吹脹呀 叫我考慮下唔好唔番喎,唔理佢嚕
佢話下次開組一定要見到我啵 唔理佢啦"..
哈哈
下午去左同carman食野"傾左好多野好hapi唷
>3<
|