今日我又病左啦""...
醫生話我感冒菌入左個肚度喎"" 好似好嚴重咁囉""
唉"".. 都唔知e排做咩鬼嫁"..
成日都會病咁既""...
呀媽今日問我做咩成日都病"" 咁多人死唔見我死喎'
其實我自己都有好認真咁諗過e個問題 但係其實唔係我唔想死囉""
只不過係我唔敢去做囉"".. 如果唔係就唔駛宜家係度忍得咁辛苦啦""
下午,去左姨媽度幫做野""... 好辛苦
番到黎都係咁"" 日日如是 做黎做去都係d咁既野
billy 生日快樂...*