| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 2007-12-15 |
分類: 未分類 |
尋日亞糖冇返學...悶的
一放學就返左屋企lu...
一返到屋企就訓覺...
好眼訓呀...>u<
搞到日記都冇打...Sor 呀...
今日12點幾先起身...
之後hea到3點半...
煲碟...
6點幾,羅d野俾亞糖...
返到屋企...又再煲碟...=.="
一路煲到宜家...12點...
打完日記...留埋Cm*又再煲過...
係咁先...>u<
End~
|
|
|
koromi 於 2007-12-16 08:51 PM 發表:
|
網主回覆
thx~ Posted at 2007-12-16 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2007-12-16 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm~^_^~對主電視咁耐小心隻眼啦~^_^~{呢個消息係又張家永話你知嫁*}
|
網主回覆
哈~係對住電腦..唔係電視...>u<
謝謝你既關心...>u< Posted at 2007-12-16 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
是也是也~~很喜歡很喜歡...>u<
也喜歡"8妞妞"...>u< Posted at 2007-12-16 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈~一定還...>u< Posted at 2007-12-16 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2007-12-16 04:56 PM 發表:
|
網主回覆
thx~ Posted at 2007-12-16 09:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
講得好岩~~廣告太多~~ 尋日淨係廣告已經見到基仔好多次~~ 搞到大家都唔想點佢d歌~~~~
|
網主回覆
哈哈~所以我勁少去green box唱K...>u< Posted at 2007-12-16 04:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|