| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 22 日 星期一  |
| 支持Prince王子 |
分類: 未分類 |
本來應該溫書架``
點知又上左youtube睇棒棒堂
-.-'' 次次都係架```
搞到我次次話溫書都溫唔到``
不過王子真係好靚仔啊
靚仔``
成績又好``
又有氣質``
唱歌又好聽``
跳舞又好勁``
笑果陣又殺死人``
又識放電電死人``
又在乎fans既感受``
有時仲好得意好可愛``
總之Good啦``
就係咁鐘意佢``
超鐘意Prince王子~
永遠支持佢~~
|
| 又衰左啦```慘 |
分類: 未分類 |
今日考IS```
尋晚諗住溫書..但係溫唔入腦..
今日已經特登早d起身溫書
都係溫得果一陣``
返到學校又溫左一陣
死人IS..都唔知考咩要考個半鐘..
俾咁多時間我都唔知做咩既
我d英文題全部唔識...
亂作左d野落去..
做完成份卷(好多唔識...留空左好多)
仲有成半粒鐘...
坐左係度唔知做咩好...
唉``就係咁.又死多一科啦
天日考Geog & 中文聆聽
要好好把握機會...
考好d Grog..Geog易d架
如果連Geog都死埋``
咁我真係唔知我點讀落去啦... |
2007 年 1 月 21 日 星期日  |
| 支持棒棒堂Prince`王子 |
分類: 未分類 |
頭先開住部電腦諗住溫書``
點知慣左去睇下王子個後援會有冇咩新野
就睇到遲d 27號旺角信和會有佢地既EP
唔知係米一定要訂先有```
佢地今次既EP有6個封面
分別係.王子,小傑,小煜,阿瑋,敖犬,威廉..
我好想要王子同埋小傑果隻啊
但係```冇蚊呀````
$110 一隻``雨隻就$220
邊有咁多錢喔```
更何況`我宜家已經嚴重財赤``
仲爭人周身債...唉```都唔知點算好
真係好想買佢地隻EP呀``
有人送俾我就好lu >u<
不過我點都會永遠支持
Prince`王子 同埋小傑架
加油呀```棒棒堂lollipop |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | »
|