十點起身連牙都唔想刷(因為我晚晚三點半先sleep= =)
結果十點三先刷牙...刷完就開飯啦(係親戚屋企度如果唔係我先唔想十點半食飯)
跟住用電腦用到一點...跟住同表哥表姐去書展
我只可以講個書展大到想死
我好無奈地去到周x娜個攤位(我無辦法用一個藝術的角度去欣賞,我只可以用c av的的角度去欣賞)
跟住走人...點g落雨仲要黑雨我勁想爆粗(又累又餓夠曬pk)
結果行左n耐又答mtr又轉車又答小巴終於番到藍田(好彩無濕到因為我地答mtr再轉小巴所以無濕)
跟住就開飯啦...食完飯忍唔住sleep左
好不幸地miss左施公奇案2同情越雙白線...唯有聽日上網c番
|