去左表哥屋企都差唔多2個星期...差唔多習慣曬呢度的生活
唯一唔習慣就係訓醒就食lunch
結果今日我食個lunch食到想死(一訓醒唔想食)
跟住又宅左成日(有趣果d的動漫我都差唔多c曬...淨番果d真係勁無聊...有無人d有趣動漫介紹比我)
c漫畫中途sleep左一陣(比我果個溝完女番來的表哥噪醒)
結果又好宅好無聊地過左一日