今日出街又落雨(真係連個天都唔鐘意我)
講番正題
今日我因為一d特別事而要去全港最差的醫院--聯合醫院
不愧係最差的醫院
等化驗報告等n耐(結果都係有人難逃住院的命運...but唔係我)
夜晚再去探人果陣(其實係想c人折墜,唔係想探人)
跟住我就去廁所...估唔到發生一件唔可能發生的事...就係廁格有血
d血好容易傳染性病(so廁格唔可能有血)
而且病藏d質素勁差
so...我一定唔要做入院果個!!!