分班分到3h...之於感想,我聽日先打
1:45p.m出發去動漫節
答左成個鐘車
到左之後我call維...點g無人聽
跟住就周圍行...真係好好玩...個show好正
行行下c到j行...不過太多人所以連hi都無講
結果玩左一日...六點去c艾爾之光的比賽(大賽真係好勁)
走果陣無曬氣氛...原因係見到毒男扮學生妹(我真係p佢個k...勁樣衰)
我即該無視佢...繼續玩
7點先走...食飯食到勁飽
動漫節真係好好玩呀