好x悶...只好繼續宅下去


個人資料
ent560
暱稱: @無能x宅男@
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
我只係想要一班朋友…...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
日誌分類
全部 (162)
us死亡生活 (8)
我的宅生活 (66)
長篇小說 (19)
短篇小說 (2)
未分類 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 174
今日人氣: 52
累積人氣: 4037
搜 索
RSS Feed

2010 年 7 月 31 日  星期六   陰天


I will fxxk my school!!! 傷心 分類: 未分類

講明先…我無打粗口(不過文法應該無錯掛)

今日預我所料無野做...可以打番分班的感想

我到衣家都唔信我係h班

我琴日g道我係h班後我勁想cry(後來g道有fd同班...而且又唔係c班所以好番d)

當我c曬5班分班後...發現s班最正其次k跟住就h跟住就f最後就c

不過c同k好過hfc好多

最熟最玩得果d係s班...最fd果d係k班

如果唔係j行同何雞同我一班我情願c班

難得F.3,番學的日子都唔好太悶呀

無左狗雄我點承受無得聽佢講無聊野的日子呀

無左佳哥我點承受無得同佢講笑的日子呀

無左j維我點承受無得同佢吹水的日子呀

無左威威我點承受無得g佢感情事的日子呀

無左文彬我點承受無得同佢xx的日子呀(我對文彬無咩重要記憶但我勁唔捨得佢) 

無左曦曦我點忍受無得見佢個令仔樣呀(除眼鏡更令)

無左kai子露我點承受無得聽佢講kai野的日子呀

無左盈姐我點承受無野可以係班度玩的日子呀

無左王曉欣,臭波,田欣我點承受無人借功課比我抄的日子呀

最熟都係以上的人

所以我真係唔想讀h...最玩得同想到最多野玩的kai子露同盈姐都係s班...而且又多d fd...我情願讀s班

不過我根本無芝格講呢d野...因為威威同何雞都無得同佢個愛人一齊(j維會因為今次分班而得到幸福)

所以都係2s最好...我唯有盡量享受下我唯一一年而且只係對我與別不同的F.3啦

最後我想講一句野發竊我的不愉快

I will fxxk my school!!!






訪客留言 (返回 ent560 的日誌)


ent560 於 2010-08-02 02:37 AM 發表:
RE marcolee96 :祝你好運
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



marcolee96 於 2010-08-01 11:12 AM 發表:
i'm poorer than you,kin kin,i'm in 3C you know?
the holy shit fucker selfish class!
How come it's a boring class T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]