講明先…我無打粗口(不過文法應該無錯掛)
今日預我所料無野做...可以打番分班的感想
我到衣家都唔信我係h班
我琴日g道我係h班後我勁想cry(後來g道有fd同班...而且又唔係c班所以好番d)
當我c曬5班分班後...發現s班最正其次k跟住就h跟住就f最後就c
不過c同k好過hfc好多
最熟最玩得果d係s班...最fd果d係k班
如果唔係j行同何雞同我一班我情願c班
難得F.3,番學的日子都唔好太悶呀
無左狗雄我點承受無得聽佢講無聊野的日子呀
無左佳哥我點承受無得同佢講笑的日子呀
無左j維我點承受無得同佢吹水的日子呀
無左威威我點承受無得g佢感情事的日子呀
無左文彬我點承受無得同佢xx的日子呀(我對文彬無咩重要記憶但我勁唔捨得佢)
無左曦曦我點忍受無得見佢個令仔樣呀(除眼鏡更令)
無左kai子露我點承受無得聽佢講kai野的日子呀
無左盈姐我點承受無野可以係班度玩的日子呀
無左王曉欣,臭波,田欣我點承受無人借功課比我抄的日子呀
最熟都係以上的人
所以我真係唔想讀h...最玩得同想到最多野玩的kai子露同盈姐都係s班...而且又多d fd...我情願讀s班
不過我根本無芝格講呢d野...因為威威同何雞都無得同佢個愛人一齊(j維會因為今次分班而得到幸福)
所以都係2s最好...我唯有盡量享受下我唯一一年而且只係對我與別不同的F.3啦
最後我想講一句野發竊我的不愉快
I will fxxk my school!!!
|