| ent560 |
|
暱稱: @無能x宅男@ 性別: 男 國家: 香港 地區: 北區 |
| MORE... |
|
2010 年 9 月 1 日 星期三  |
| 開學無疑對我係一個唔好的開始 |
分類: 未分類 |
其實我唔係唔記得打qooza所以補打= =
琴日真係好黑囉
一早起身發現發燒...開學先發燒囉pk
但我都係番左學...好好彩地番到學校已經退左燒
點g返到屋企又發燒+頭痛+喉嚨痛
好彩sleep左一陣無事
但我唔覺得呢個係一個好開始= =
我已經對呢一年不抱期望= =
都係F.2好...不過我都係希望今年d人唔好太靜
太靜又唔玩得會好q悶!!!
|
|
|