掉位真係好q煩囉
明明話調我同許樂行果堆
結果掉左我同我後面果個...許樂行無掉囉pk
講真我果班有好多人都認得...但我真係5g佢地叫咩名囉
結果我坐第一行第一個
吊...我F.1-F.3都坐過第一行第一個...唔同呢d真係命運
我隔離果個係女仔...我認得(但佢一定唔識我)...但我唔g佢叫咩(其實好多女仔我都認得囉= =)
我後面胡又雄= =
我同胡又雄3年同班...但我同佢唔熟囉
最近我又最熟的男仔就係何雞囉= =
希望我今個學期開開心心啦!!!