好x悶...只好繼續宅下去


個人資料
ent560
暱稱: @無能x宅男@
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
我只係想要一班朋友…...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
日誌分類
全部 (162)
us死亡生活 (8)
我的宅生活 (66)
長篇小說 (19)
短篇小說 (2)
未分類 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 174
今日人氣: 61
累積人氣: 3881
搜 索
RSS Feed

2010 年 9 月 24 日  星期五   晴天


好正囉 愉快 分類: 未分類

我中文默書...得88分炸

估唔到無9字頭囉...明明番到學校果陣已經好努力溫

數學bring錯書囉...bring錯的原因太復雜...無興趣講一次

不過個CCC當我做左EX.2A...其實我只係令張白紙做算草做功課...佢就當我做左

學生會投左Libar...應該已經win左啦(it-school應該有講結果...聽日先上去c下)

放學成班影相...勁high

成班人玩野...勁kai

入左h班總算唔算太悶

不過我真係好想叫梁x嫦唔好再曬命...我可以串你但我唔串你炸

PS.我決定我聽要整下個qooza...放棄少少打機時間...仲有黑白都唔算太差...總算都有d寵物小精靈feel






訪客留言 (返回 ent560 的日誌)


hui1996118 於 2010-09-25 10:05 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitkit955 於 2010-09-25 04:01 PM 發表:
cm!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackywongkc 於 2010-09-24 10:24 PM 發表:
他媽的libar羸左...幹...我操...靠你媽的......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

激動都無用
Libar羸左啦ya
Posted at 2010-09-25 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]