我中文默書...得88分炸
估唔到無9字頭囉...明明番到學校果陣已經好努力溫
數學bring錯書囉...bring錯的原因太復雜...無興趣講一次
不過個CCC當我做左EX.2A...其實我只係令張白紙做算草做功課...佢就當我做左
學生會投左Libar...應該已經win左啦(it-school應該有講結果...聽日先上去c下)
放學成班影相...勁high
成班人玩野...勁kai
入左h班總算唔算太悶
不過我真係好想叫梁x嫦唔好再曬命...我可以串你但我唔串你炸
PS.我決定我聽要整下個qooza...放棄少少打機時間...仲有黑白都唔算太差...總算都有d寵物小精靈feel
|