好x悶...只好繼續宅下去


個人資料
ent560
暱稱: @無能x宅男@
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
我只係想要一班朋友…...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
日誌分類
全部 (162)
us死亡生活 (8)
我的宅生活 (66)
長篇小說 (19)
短篇小說 (2)
未分類 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 174
今日人氣: 98
累積人氣: 4424
搜 索
RSS Feed

2010 年 10 月 5 日  星期二   晴天


超無奈... 無奈 分類: 未分類

唔g點解10月生日的人數奇多

無聊查下個fb= =真係好多人10月生日

但原來2月先係最多囉(好彩從來無人要求我比生日禮物佢地)

唔g點解近排上堂勁想sleep

今日英文堂本來打算直接sleep算...不過因為要做gb所以無sleep度

黃光正我覺得佢個樣好唔掂...好似就快死(搞到我有d想強烈建議佢早退)

因為肥花的答案應該信得過...所以是是但但地做完...跟住無lala係度吹水

跟住黃光正話幸福傷風感冒素要一年先排走一粒(由6歲開始食唔少...3x歲都未必排曬)所以決定以後病少d

跟住等埋許樂行就走人= =跟住勁kai囉

出到門口5g做咩...擲公字決定去7仔定返歸...最後決定返歸

決定又好kai地又擲左n次公字(我承認我有份kai)

結果返到屋企已經超想sleep(但我相信我又未必會好早sleep)






訪客留言 (返回 ent560 的日誌)


s26712101 於 2010-10-10 10:10 PM 發表:
肥欣a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係邊個!!!
明明無咩人g我呢個超機x情報
Posted at 2010-10-13 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]