唔g點解10月生日的人數奇多
無聊查下個fb= =真係好多人10月生日
但原來2月先係最多囉(好彩從來無人要求我比生日禮物佢地)
唔g點解近排上堂勁想sleep
今日英文堂本來打算直接sleep算...不過因為要做gb所以無sleep度
黃光正我覺得佢個樣好唔掂...好似就快死(搞到我有d想強烈建議佢早退)
因為肥花的答案應該信得過...所以是是但但地做完...跟住無lala係度吹水
跟住黃光正話幸福傷風感冒素要一年先排走一粒(由6歲開始食唔少...3x歲都未必排曬)所以決定以後病少d
跟住等埋許樂行就走人= =跟住勁kai囉
出到門口5g做咩...擲公字決定去7仔定返歸...最後決定返歸
決定又好kai地又擲左n次公字(我承認我有份kai)
結果返到屋企已經超想sleep(但我相信我又未必會好早sleep)
|