以下的內容...我相信一定會有人同我講:收檔啦or你都癡線ge
今日我全日都係度作孔乙己
下午出去食野...好小心地出去
好彩無撞到miss.許(撞到就太戲劇化)
跟住反到屋企繼續作
結果2張作文紙做曬...用埋騰文果版(衣家令簿作)
即係話我作左400*4=1600字
保守估計最少1200字(但我重有好多想作)
我的idea不停地走出離...多到我都嚇親
我先發現原來我文采都唔錯
sd左封e-mail同miss.許講我想星期2交
但到衣家都未復...搞到我好想去隔離拍門問佢有無紙比我作
唉!!!算啦...都係繼續作啦
|