差2日放假...都5g話好定唔好
今日番去唇拜+埋c綜合節目
唇拜悶到虧...悶死
c綜合節目果陣笑死...d老師扮學生...有d老師真係認唔出做老師
跟住放學先虧-口-名字就唔公開啦...用A離代替啦
禁因為萎杰...所以A就過離訴苦...跟住我又唔記得我又點解會手殘禁扯A的手
跟住比徐sir見到-口-...比佢話左一陣
跟住仲問我地係咪拍拖-口-
我o左成秒鐘...跟住就好驚訝地話:癡線,邊有可能呀
真係比徐sir嚇鬼死-口-
問d問題禁恐佈+