今日係最後一日番學
番去開埋party就放假啦
徐sir係早會講野講到演講禁...搞到我好有衝動拍手(結果拍左)但點解拍都5g
跟住上到班課...無人聽ms許講野...跟住ms話各位同學早晨...跟住我地就自動地答許老師早晨...跟住ms許先講野佢要講的野...我o曬囉
ms許竟然bring埋佢個女...好玩左n多
食左d野
d炒飯的味道好微妙
琴姐d雞翼...有一盤熟一盤唔熟...熟果d ok好食...唔熟果d就極奇難食
鄭凱瑩d意大利麵...係芝士多左d...搞到d味感覺上多左d野
跟住仲有d曲奇...唔止焦左少少...我食落去...一堆焦味...不過都ok
d三文治...有烘底但竟然係軟的...去完個廁所番離d三文治無曬...我無野好講
d借利...d人話酸左d...但我覺得岩岩好囉
大概食左禁多野啦
跟住玩遊戲
首先就係仆傻瓜(又係仆傻瓜...唔通我地班好多傻瓜)
跟住就係最好玩的迫巴士...ms許用佢果女令自己有位sit囉
最後就係大風吹...但人噪到聽唔到條友講咩...所以係唔係都走
跟住仲有搵糖...比我係電腦隔離搵到...我d直覺準左囉
最後就係抽獎...當然無我份...不過d禮物都好虧
跟住2010年的最後一堂就完結啦
放學之後...疲勞感大增...勁想睡...都5g點解
所以好快就走番屋企(都5係好快)
跟住對住部電腦就抵擋到我的睡意(我真的很宅)
雖然都好想睡...不過都可以撐到今晚
聽日就開始漫長的假期...一定要快d做曬中文同數學功課(最簡單)
|