好x悶...只好繼續宅下去


個人資料
ent560
暱稱: @無能x宅男@
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
我只係想要一班朋友…...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
日誌分類
全部 (162)
us死亡生活 (8)
我的宅生活 (66)
長篇小說 (19)
短篇小說 (2)
未分類 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 174
今日人氣: 177
累積人氣: 4322
搜 索
RSS Feed

2010 年 12 月 21 日  星期二   晴天


2010年最後一堂啦 分類: 未分類

今日係最後一日番學

番去開埋party就放假啦

徐sir係早會講野講到演講禁...搞到我好有衝動拍手(結果拍左)但點解拍都5g

跟住上到班課...無人聽ms許講野...跟住ms話各位同學早晨...跟住我地就自動地答許老師早晨...跟住ms許先講野佢要講的野...我o曬囉

ms許竟然bring埋佢個女...好玩左n多

食左d野

d炒飯的味道好微妙

琴姐d雞翼...有一盤熟一盤唔熟...熟果d ok好食...唔熟果d就極奇難食

鄭凱瑩d意大利麵...係芝士多左d...搞到d味感覺上多左d野

跟住仲有d曲奇...唔止焦左少少...我食落去...一堆焦味...不過都ok

d三文治...有烘底但竟然係軟的...去完個廁所番離d三文治無曬...我無野好講

d借利...d人話酸左d...但我覺得岩岩好囉

大概食左禁多野啦

跟住玩遊戲

首先就係仆傻瓜(又係仆傻瓜...唔通我地班好多傻瓜)

跟住就係最好玩的迫巴士...ms許用佢果女令自己有位sit囉

最後就係大風吹...但人噪到聽唔到條友講咩...所以係唔係都走

跟住仲有搵糖...比我係電腦隔離搵到...我d直覺準左囉

最後就係抽獎...當然無我份...不過d禮物都好虧

跟住2010年的最後一堂就完結啦

放學之後...疲勞感大增...勁想睡...都5g點解

所以好快就走番屋企(都5係好快)

跟住對住部電腦就抵擋到我的睡意(我真的很宅)

雖然都好想睡...不過都可以撐到今晚

聽日就開始漫長的假期...一定要快d做曬中文同數學功課(最簡單)






訪客留言 (返回 ent560 的日誌)


dwighthoward 於 2010-12-22 08:54 AM 發表:
真係唔想做功課~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]