天文台都流的
話衣家凍...得13度...我唔覺囉
今日晚餐係打邊爐囉...食完熱到爆炸...仲食到好飽
跟住我睇大逃殺2...同1完全唔同
2係講反美,反戰爭,同情(有情同無情都有)
無乜血淋淋的場面...都5明點解係日本仲要15禁
今次正常好多-3-話死就死...唔會話明明應該死都仲有力講野行路
不過個女主角太靚啦-3-搞到無咩殺人feel
因為要欣賞個女主角的表情...所以我有d情節miss左要不停重睇
個恐怖分子大佬(大逃殺1的男主角,死亡筆記做夜神月果個)我發現佢d戲-口-...除左悲鳴...都係悲鳴...好似失心瘋禁
跟住睇完成套戲...前前後後用左我3個半鐘(套戲原本2個半鐘)
我突然覺得d老師好好人...因為戲中的老師係好想同學生一齊玩同埋共同進退
又突然覺得d老斗老無好慘...日日比我地話...戲中的女主角老斗日日比女主角話...結果係大逃殺1死左
又突然覺得有勇氣就乜都得...戲中的男主角同恐怖分子大佬竟然用一枝手槍+一枝5g咩槍就殺出特種部隊的包圍網
又突然覺得d特種部隊好廢...連一班20歲都未夠的少年都殺唔曬...仲要死勁n多人
又突然覺得d政府好腐敗...係d大國面前千依百順...為左唔會令大國睇自己唔順眼而不識犧牲人地
又突然覺得人間真係有情-3-...d親情同愛情係今次呢套戲表現曬出黎
又突然覺得人性真係好恐怖...前一秒當你係朋友...後一秒見你就黎爆炸就叫你死開d
又突然覺得原來AK47已經好勁-3-
又突然覺得樣衰真係會死快d
又突然覺得堅持自己的原則而死係一件好偉大的事
大概係得呢d啦...所以套戲都好成功下...竟然可以改變我一部分的價值觀...睇完套戲我真係有d想喊(點解個女主角要死T.T明明禁靚女禁可愛)
得閒真係要睇下-3-真係好睇
最後...
祝大家聖誕快樂!!!
|