補打星期5先
話說我7點鐘就比我故姐故丈噪醒(明明11點機...都5g做乜禁早)
搞到我訓唔番...要起身應酬佢地
早餐都費事食
跟住無lala我呀嬸話我都係5好去機場
因為一個超無聊的原因囉= =搞到我唔洗去機場
玩野咩~
7點鐘起身應酬你+埋打算去機場
你而家同我講5洗去
係5洗去你就早講呀= =...搞到我7點起身
結果我就唯有走番去訓= =...仲要訓得5熟
當我再次起身果陣...屋企終於得番我一個
心曠神兒超多
跟住11點多工人番離...12點多呀嬸都番埋黎
而我就對住n多功課發呆= =
|