個標題好似好有feel
其實內容宅得很
不過正因為我很宅...所以即使係好細微的事...我都可以有好深的體會
雖然話考試...但我仍然打nds(雖然是模擬器= =")
原因5係我懶...只係因為我知道自己已經時日無多...所以先希望將d一直想爆的gm爆左佢
其實我今次打算過爆seed...反正最後一次...而我都同人約定要認真鬥一次
我今次唔想再逃避...就當係一個了斷...即使有實力差
即係差距好大...甚至係壓倒性...我都希望可以盡力一次
就當同以前的自己了斷...我唔願意再逃避啦
就算結果會令我絕望...就算會喊...我都希望今次見識到
大家的真正實力...就當係送別我的禮物
睇到呢篇的人...我都希望你地今次博殺...我承諾考完之後大家5好串大家(考完記得同我講番分...逐科鬥架)
雖然我知我係好任性...但我只係想見識到自己的無能同埋軟弱
我打爆機之後雖然快樂...同時亦失落...發現原來完結係禁痛苦
但之後再玩另一隻gm...先發現唔先完結...就唔會有同另一樣野的相遇
雖然呢件事好微不足到...但對我黎講已經好重要
我估到有人話我宅...但好多野都係宅完先體會到
所以我希望今次就當係係我初中生涯...HK少時的最後一年讀書...最後一次HK exam...最後一次cyss exam...最後一次同大家決一高下...最後一次的任性...的一個完結
我相信完結之後痛苦過後...我會相遇上其他事情並且遇見快樂
呢個係我現在先認識到的道理!!!
我亦希望大家痛苦過後...會遇見快樂!!!
|