衣家用左呢個標題= =臨走果陣都5g用咩好啦
我滿足的當然係我的考試啦(滿足不代表滿意呀)
計埋今日的tsa...我係hk的所有考試應該已經考完啦
我之前講到我考試好似好差
其實都5算
中文卷2 32分卷3 39.5分...加埋72.5...我真係有d後悔點解卷2會抄
不過好多謝考卷3前miss hui同我講我卷2差...如果5係我卷3一定5會破記錄
而且如果5係miss教我都5會禁享受中文呢一科
英文終於合格52分...雖然成日話lls乞人憎...但我都好感謝佢係我最後一年做我英文老師
因為我覺得佢真係有提升我d英文...如果有機會我都想同佢講聲多謝
數學69.33...我最最最感謝的其中一個老師之一就係ccc
因為佢教我教到我數學真係識...5係果d教完無幾耐就完全無記憶的知識
而且我d分數真係有進步...我再進步d我可能會將數學當王牌之一
科學80...其實我真係一開始對物,生,化呢三種科學完全5識
我完全5g光學原來係物理黎...我化學就認定我係最差的
但次次都有驚喜...d分真係幾分跳...由第一次的66到第二次70到第三次80
真係有d感動於我的進步(其實係d卷越黎越易)...都5g係咪柏林教得好
但上佢堂真係好矛盾...有時又好鐘意...有時又好憎(lunch前果2堂通常都憎)
人文43...都係肥左...不過今次我無得後悔...因為本來係可以合格
但我自己5想記埋地圖...上miss lee真係好悶下
但無左佢堂又好似無左d野...都5g想點
國民64...始終令5番70...官sir太強啦
真係合格易高分難...但禁先有挑戰性
今次平均有64點幾...全年63.73
前果2次明明57同61...證明雜科拉5少
其實我真係想選下科...就算我最尾5讀
但都想知道自己有咩資格
最後一次都高5過呀雞...不過都係我教佢中文先高佢5過
不過我都好開心...因為肥榮同呀雞d中文真係有小小因為我而高分左
最後可以以呢種成績作為落幕都5錯呀...話無後悔真的是騙人的
但正因為會後悔先令人懷念...如果要我選擇全科合格之餘仲令埋全班第一同衣家呢個成績二選一
以衣家的我...我會選呢個...因為呢次我真係考果陣盡力
寫得勁快...而且正因為有遺憾...所以先令我更記得
令我5會忘記我係呢段期間發生過的事
無論係考的時候定溫書果陣...所發生的一切一切
溫果陣狂問人野同比人問...考果陣狂問人野
我一定5會5記得ga!!!
|