好x悶...只好繼續宅下去


個人資料
ent560
暱稱: @無能x宅男@
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
我只係想要一班朋友…...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
日誌分類
全部 (162)
us死亡生活 (8)
我的宅生活 (66)
長篇小說 (19)
短篇小說 (2)
未分類 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 174
今日人氣: 34
累積人氣: 3952
搜 索
RSS Feed

2011 年 7 月 8 日  星期五   晴天


平凡的完結 分類: 未分類

講番琴日...家長日啦

跟住成績5錯...今次同全年都16

今次65.07全年65.73...雖然3次都慘敗於呀雞手中

但全靠我上堂留心交齊功課...結果全年打贏左佢la萬歲~

全年的全Form排名仲要比75高...呢樣先最開心

上到65之餘仲突破75名...跟住ms許擺明就係因為我走先見我啦

根本無咩野好講

跟住今日散學禮啦...係禮堂悶到嘔

我仲記得我上年果個時候好不自量力禁話:我下年要打贏中文全級第一令學科獎

結果今年得頭25,209分,第一好似差5多234,都5係差好遠炸嘛= =

但輸左就係輸左,光榮只與勝利同在...明顯我無光榮啦= =

本來諗住今日同ms許講多謝...點g有口說不出

結果決定走之前sd去ms許it-school or po fb算

其實真係好5捨得囉...話曬先得一年

最後番課室都座左最後一次調位個位...諗番起都想喊

次次調位都有新意...調完上堂都5悶(好懷念呢)

結果係學校hea左不足半個鐘就走左啦(仲諗住搵9雄吹水點g佢增潤)

我的hk初中真係結束得好平凡...不過禁先好

喊住走仲慘- -不過星期一要番去令退學証囉癡線- -

熱到喊呀真係...勁5想為左張証番囉






訪客留言 (返回 ent560 的日誌)


intuition 於 2011-07-11 12:20 AM 發表:
你可5可以同我講你幾號走姐
好煩ah你~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講左你又5記= =25號呀朋友
Posted at 2011-07-17 12:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lululee 於 2011-07-10 12:21 AM 發表:
真係 好想好想 送你機!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

想下好啦...而且比你地送的話
我的心靈會受5起而喊架T.T
Posted at 2011-07-17 12:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hui1996118 於 2011-07-09 12:03 AM 發表:
再見LA T_T
去到果邊小心D啦,你知你身子弱=],
講真今年同你食飯,有時一齊放學去7仔食野真系好開心^^
有緣再見啦朋友xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗9成9都好難有緣架啦= =
以呢種宅男性格
Posted at 2011-07-17 12:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]