好x悶...只好繼續宅下去


個人資料
ent560
暱稱: @無能x宅男@
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
我只係想要一班朋友…...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
【真正的處男作】被世...
日誌分類
全部 (162)
us死亡生活 (8)
我的宅生活 (66)
長篇小說 (19)
短篇小說 (2)
未分類 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 174
今日人氣: 1
累積人氣: 3919
搜 索
RSS Feed

2011 年 9 月 30 日  星期五   晴天


即係我覺得好曬時間囉 分類: 未分類

讀左一個月多d...住左兩個月啦都差唔多

係讀方面...我衣家發現香港實用好多

math就唔洗講...根本就用黎搞笑

中文同art同我食屎去...根本就是是但但就令A(中文個miss話你無時間可以連功課都唔做= =")

History d野實際d...但唔實用呢!!!(衣家教緊神話d英雄好似)

Religion d野對我黎講好難...可惜同樣唔實用

英文實用啦掛!!!就目前黎講...係唔實用架

你叫我分adjective, verb果d托咩!!!我覺得你教我tense實用d囉

Science下個學期先教(今年讀物理...希望實用d啦)

係度讀真係好xx...學左都唔覺對將來有咩幫助(唔係同我講為考試)

連最實用的nath同english都禁搞法...我仲可以點

係屋企除左溫書之外...我去到連同呀媽家姐果d講多句都厭浪費口水

無辦法我都唔想...但真係溝通唔到...口味唔同睇法唔同喜好唔同事實係無野相同(即係無話題囉!!!)

即係我覺得係度都幾曬時間...除左我衣家講得好左dd之外

我覺得無咩進步囉!!!






訪客留言 (返回 ent560 的日誌)


intuition 於 2011-10-01 06:58 PM 發表:
等姐姐教你phy^^ 雖然我都5係好好禁話
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]