腐熊貓
腐男一名 很愛bl漫畫的男生
不論你說不說我是變態 我就要看下去
eqicq
暱稱: ┌ ▏▎± 熊貓 ◥▏▉ ┘
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-08-13
2010-01-12
2008-01-02
2008-01-01
2007-12-29
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 2645
站內搜尋
2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天


今日係一年一次的端午節(悶到死) 分類: 未分類

 今日係端午節,不追我就沒咩感覺,都係這樣過活我的平凡生活,我家連糉都沒eat,唉明天又要考試,要的數學,我人生之中最憎數學.好鬼悶呀,今日上msn的人唔係沒人應就係msn開了,不過設了離開,唔通要我溫書,不過我係唔會就這樣放棄,同書本低下頭的,我now可以做的就係上下網,help自己個blog搞搞佢搞好d,希望多d人來cc我個blog啦!55今日就慢慢地用去我的時間啦.....

發表時間:2007-06-19 03:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 eqicq 的日誌)


eqicq 於 2007-06-21 12:15 PM 發表:
55.I LIKE THE CAT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jane5201103 於 2007-06-20 02:52 PM 發表:
Panda呀....我想問下你..你是米真是甘鐘意貓貓嘎...甘多野都關於貓嘎??
哎....真是無耐呀=-=,,,端午節呀....同平常真是無乜悟同嘎扎.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(四)
尚無任何內容