腐熊貓
腐男一名 很愛bl漫畫的男生
不論你說不說我是變態 我就要看下去
eqicq
暱稱: ┌ ▏▎± 熊貓 ◥▏▉ ┘
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-08-13
2010-01-12
2008-01-02
2008-01-01
2007-12-29
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 42
今日人氣: 8
累積人氣: 2643
站內搜尋
2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


沒有希望的日子 分類: 未分類

 今日it堂呀sir沂我地做個咩簡報

不過我唔係太想做呀所以去左自己個blog到

發覺自己個blog好似太花

所以換曬d背景同d色

換左之後個感覺都唔錯

唔係太樣衰

好可惜今日家長簡報會衰左

唉.個結果就係比人話到一臉屁

不過唔好唔會,唔係我呀媽

反而我呀媽唔係太話我反而叫我做好d姐

最慘係中文無啦啦得34分無奈!!

唔想講啦,今日好火=v=

 

 

發表時間:2007-11-16 09:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 eqicq 的日誌)


鹿鹿 於 2007-12-02 08:40 AM 發表:
你又開始唔寫la???
失望中....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ElsA3 於 2007-11-26 10:04 PM 發表:
其實唔係好似好花,,
係好花"
34分...唔緊要,,
我英文都令得xx分((<-無緣被消音??
+油la panda安~

*我係邊個??你咁聰明(("雖然我一d都唔覺)一定估到ge~估下la^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鹿鹿 於 2007-11-17 08:35 AM 發表:
都係果句la...
鹿鹿給任力量吧!
成績唔好未再努力囉!
衰一次姐,又唔係永遠都衰既!
仲有比少少意見你,我鹿老既關係
所以覺得你個blog D字有d唔好睇
可能我老花掛,唔係好清楚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ByChanCC 於 2007-11-17 08:18 AM 發表:
豬黎啦!!!!!!!!
你未好囉
我阿媽話我成日訓覺
同成績衰晒
都係因為b_d
成績再唔升番
就要我退b_d啦
唉.......
~豬的嘆息
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manman1241 於 2007-11-16 11:53 PM 發表:
ヾ(*。・ω・)ノ ─◎ ─○ ─● ─@ 
.留下足跡
.及珍寶珠4支
.有布丁味、可樂味、草莓奶油和蛋糕味
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(四)
尚無任何內容