可以ge話,,我真係好想打你地兩個!!
一個話唔捨得
一個話自己被傷得很深
你地兩個咩事,,
仲細呀--!
明明係唔捨得ge
但又死要面子,,唔肯同對方講
你明明就唔想就咁樣絕交
你地對對方做錯左d咩姐?
只不過係一時之錯,,又唔係殺對方ge親人
小小野就話絕交----
呢個唔係問題,,問題係絕左交又要話唔捨得
又要覺得好傷心
你地兩個唔係絕交絕得好舒服ge咩,,仲咩又係到發生出呢d"無謂"ge情感
都係個句-我無權去管你地,,但我有權去勸你地>>!
如果唔想錯失呢段友誼,,就請主動挽救吧--
蔡?安你係男仔黎嫁,,唔好咁婆媽好冇 ?
你就曾所有人都未知呢個"事實"時,,挽回呢段別人無法重覆ge友誼))
如果你打死都要顧住個個該死的"面子",,
咁就請你唔好後悔,,痛苦,,懷念 -!!
絕交ge責任並唔大但亦唔細...
請你唸清楚,,
面子跟一段友誼相比,,邊樣重要..你識分嫁?
唔好比小小野去控制呢件究ge結果...
你愛聽好不愛聽亦好,,總知請別在最後後悔..
我係過來人及同學,,先會咁講..你自己唸下了--
PS.請你地去對方ge Blog睇下我ge cm,,
next就唸下你地ge決定....
這只是忠告,聽不聽亦罷
只是不想再看見一段又一段好端端的友誼破碎