腐熊貓
腐男一名 很愛bl漫畫的男生
不論你說不說我是變態 我就要看下去
eqicq
暱稱: ┌ ▏▎± 熊貓 ◥▏▉ ┘
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-08-13
2010-01-12
2008-01-02
2008-01-01
2007-12-29
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 2633
站內搜尋
2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


2007-12-16 分類: 未分類

 原來傻傻地ge女仔殺傷力係最大

唔知就會比佢傷到最深

可能大家都會好小令吾到

就算係我平時都好小有這種感覺但係今日就有這種feel

原來係某d女仔心目中的友情係好細小

一兩句說話就可以破壞......

傻傻地的女仔先係最黑心

只有小事她就話絕交

我就係一個例子.一句說話就連朋友都沒得做

我開始明白人生有幾恐怖有幾嶮巇

我覺得我一生人之中可能最錯的事就係識左一個黑心的豬

外表同內心係完全相反

我的友誼就係這樣沒了..........

 

發表時間:2007-12-16 09:09 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 eqicq 的日誌)


lovech 於 2007-12-25 04:23 PM 發表:
merry christmas!!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鹿仔 於 2007-12-17 05:30 PM 發表:
雖然我唔知咩事,更唔知冰個黑心既豬
但係你都講話係為左d((小事))la....咁仲咩仲要玩埋d咁幼稚既野呢?
你又話人黑心...殺傷力大...咁你可唔可以用你最大方既一面包容人呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ElsA3 於 2007-12-16 09:04 PM 發表:
可以ge話,,我真係好想打你地兩個!!
一個話唔捨得
一個話自己被傷得很深
你地兩個咩事,,
仲細呀--!
明明係唔捨得ge
但又死要面子,,唔肯同對方講
你明明就唔想就咁樣絕交
你地對對方做錯左d咩姐?
只不過係一時之錯,,又唔係殺對方ge親人
小小野就話絕交----
呢個唔係問題,,問題係絕左交又要話唔捨得
又要覺得好傷心

你地兩個唔係絕交絕得好舒服ge咩,,仲咩又係到發生出呢d"無謂"ge情感
都係個句-我無權去管你地,,但我有權去勸你地>>!
如果唔想錯失呢段友誼,,就請主動挽救吧--
蔡?安你係男仔黎嫁,,唔好咁婆媽好冇 ?
你就曾所有人都未知呢個"事實"時,,挽回呢段別人無法重覆ge友誼))
如果你打死都要顧住個個該死的"面子",,
咁就請你唔好後悔,,痛苦,,懷念 -!!
絕交ge責任並唔大但亦唔細...
請你唸清楚,,
面子跟一段友誼相比,,邊樣重要..你識分嫁?
唔好比小小野去控制呢件究ge結果...


你愛聽好不愛聽亦好,,總知請別在最後後悔..
我係過來人及同學,,先會咁講..你自己唸下了--

PS.請你地去對方ge Blog睇下我ge cm,,
next就唸下你地ge決定....
這只是忠告,聽不聽亦罷
只是不想再看見一段又一段好端端的友誼破碎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(四)
尚無任何內容