今日一起身就十點幾=]
之後食早餐,睇報紙,搵peterson d 筆記,跟著聽左陣歌^^
食完午飯返peterson(考試)(好難呀~~~~~>.<)/ 考完就返歸︰打機/傾msn(同阿rain)
之後有幾個親戚來hotpot,一度食野,一度傾談/好開心^_^
聽日返教會,之後去參加另一間教會的步行/好期待^^