Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com
新浦崗自修室仍然咁多人=)
9點就爆哂
今日溫到12點半就同林豪去食野
之前同佢傾到2點鐘
傾既過程中,知道左d野
um.....我覺得做人真係唔好咁識"做人"
太過識諗會令人唔舒服~.~
而且唔好騎牛搵馬!!
希望拍緊拖既人要信任同埋珍惜自己既伴侶=)
聽日m記買雞送雞=)
聽日會轉埋首blog歌=)