2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 |
分類: 未分類 |
今日收到一直等緊既消息
收完之後,我行上慈雲山
去7仔球場呆坐
行既途中,一直忍著
去到球場,呆左半個鐘後
我想搵朋友陪我食晚飯
首先搵512,但佢今晚打邊爐;
然後搵呀蓮,佢返緊工無聽電話
跟住搵一個小學同學,熜左手提
再搵嘉誠,返緊教會
搵到呢到,已經唔想再搵
估唔到,係我人生既最低潮,連一個好朋友都搵唔到
然後我去吉野家,食野,第一次我係吉野家覺得餐飯好難食....
食完之後,再周圍去
呢出發至完結,我冇咩諗野
我冇應人既sms,我冇聽人電話
我冇力講任何野
最後,我流唔到一滴眼淚,但心好痛
想流,但流不出
原本琴日剪左頭髮,我今日再去多次
髮型師:想點剪?? 我: 剷哂佢
剪完果陣, 我: 再短d
髮型師:再短好短ga啦
我: 唔緊要
剪完之後,我出門口
毫不留情地,del哂全部sms
我再發誓,我,唔會再係以前既我
無論咩事都好,我都要全力以赴
無論用咩手段,都要達到我既目的,理想
從今以後,我唔會再迷茫
我今以剷青,剷sms,剷facebook資料為誓,絕不後悔
|
|
|
Ivan 於 2010-03-14 01:02 AM 發表:
WOW!加油,做你想做既事,我實支持你
|
網主回覆
老趙你知咩事,咁都唔駛同你再講多次啦=)
多謝你=) Posted at 2010-03-14 05:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=) Posted at 2010-03-14 05:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|