今日天氣幾好..

右唔凍右唔熱.....
最鍾意e d天氣...xd
返到去右比人捉....頂==
今次到根仔....無奈-0-
因為琴日我地2c好唔爭氣...
so今日比人罵.....
底罵......--
lunch個陣......
根仔黎捉人...
跟住個個係度睇戲....
haha好賤呀><
lunch知後要整board.......
我地個組好求其.....--
好采有d組都係同我地差唔多...=0=
跟住吳sir黎到....
haha....愈睇愈似金如佬......hahaha
...唉--
仲有勁多野未做好.....
都唔知夠唔夠時間做--
星期6就要比人睇la--"
我諗睇個d人會大開眼界--"
____________完____________
|