Mr.Eric's Blog
eric_gundam
暱稱: Mr_Eric
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-15
2010-09-10
2010-08-28
2010-08-23
2010-08-21
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 475
今日人氣: 1
累積人氣: 7875
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


2009-02-13 不安 分類: 未分類

聽日就係派成績表ge日子la...........

雖然都知晒d分...但係都重好上心下心........

成績一定係差左ga la...ar媽重肯定會鵝我成日tim........

好煩ar...................

肥佬mok聽日重要頂miss kam見家長.佢咩都唔知,,,會同ar媽講咩呢???

miss kam右發生咩事呢????

p.s依排成日都好攰...冇心機掂d高達....你地等吓我la~






訪客留言 (返回 eric_gundam 的日誌)


kAi910 於 2009-02-15 07:37 PM 發表:
我諗我成績仲差啦-www-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joyce_kwan16 於 2009-02-14 05:18 PM 發表:
cm,,,情人節快樂~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MrSpirit 於 2009-02-13 08:55 PM 發表:
睇黎今次包尾都係由我同kai裕爭啦...
但我"勝算"大d= ="
希望聽日唔會判死刑啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fcs_001133 於 2009-02-13 07:49 PM 發表:
= ="我聽日都要攞成績表LU..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FlyAngel 於 2009-02-13 07:43 PM 發表:
我今日見左啦`
不過我阿媽話肥佬Mok都分析得幾好~
miss kam好大機會有左!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]