YOYOYO~
開學LA~
今朝倒塔咁早彈左起身~為ge唔係當值,係霸位!!!!
所以返到去我第一時間check班房係邊,之後就放低左個袋去當值
當值!!!!!!低form唔會犯法,高from唔比我捉,同from蒙混過關!!!!
都唔知捉咩人!!!好彩有時ms yip同ms lai捉到人~
方生染完成頭啡,返到嚟重大叫"我染髮ar!捉我ar!"
本來冇比人捉ge佢,就因為e句呼喚左ms yip出嚟,比ms yip xyz左一陣XDDD
E個故事教識左我地咩叫自作孽,不可活la~~
之後返班房,ms羅拔s行左轉catwalk(?)之後入左hall說聲好說聲你好= ='''
最神奇ge係寶唔知幾時比人抬左出去,佢入返嚟果陣3子都人晒咀XD
散左會又返班房,之後break,之後搞左d班務,1200就放學la~
重有下文ga~~~~~
就係6子+eka+eman+必+梃濬+大師(排名經安排,分先後)
11個人去左飲茶la~~
內容好混亂...點列好d:
1.鵬散播愛滋
2.eka又再又再避開某人@_@
3.臭文賴尿
4.博同文瘋狂發膠,文情況較嚴重
5.輝食好多野
6.飲茶真係"飲茶"....orz
飲完茶就回家了,,,返到去hea左陣就補眠去~
訓醒就打blog了....
------------------------------------------------------------------------
F.4 !!!!!要有個美好ge開始,完美ge終結!!!!
|