Mr.Eric's Blog
eric_gundam
暱稱: Mr_Eric
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-15
2010-09-10
2010-08-28
2010-08-23
2010-08-21
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 475
今日人氣: 2
累積人氣: 7881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009-09-01 愉快 分類: 未分類

YOYOYO~

開學LA~

今朝倒塔咁早彈左起身~為ge唔係當值,係霸位!!!!

所以返到去我第一時間check班房係邊,之後就放低左個袋去當值

當值!!!!!!低form唔會犯法,高from唔比我捉,同from蒙混過關!!!!

都唔知捉咩人!!!好彩有時ms yip同ms lai捉到人~

方生染完成頭啡,返到嚟重大叫"我染髮ar!捉我ar!"

本來冇比人捉ge佢,就因為e句呼喚左ms yip出嚟,比ms yip xyz左一陣XDDD

E個故事教識左我地咩叫自作孽,不可活la~~

之後返班房,ms羅拔s行左轉catwalk(?)之後入左hall說聲好說聲你好= ='''

最神奇ge係寶唔知幾時比人抬左出去,佢入返嚟果陣3子都人晒咀XD

散左會又返班房,之後break,之後搞左d班務,1200就放學la~

重有下文ga~~~~~

就係6子+eka+eman+必+梃濬+大師(排名經安排,分先後)

11個人去左飲茶la~~

內容好混亂...點列好d:

1.鵬散播愛滋

2.eka又再又再避開某人@_@

3.臭文賴尿

4.博同文瘋狂發膠,文情況較嚴重

5.輝食好多野

6.飲茶真係"飲茶"....orz

飲完茶就回家了,,,返到去hea左陣就補眠去~

訓醒就打blog了....

------------------------------------------------------------------------

F.4 !!!!!要有個美好ge開始,完美ge終結!!!!






訪客留言 (返回 eric_gundam 的日誌)


MrSpirit 於 2009-09-02 01:55 AM 發表:
排名經先後= +"
我係尾2...
你地飲茶個個都on duty緊...
真係好稱職!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



博 於 2009-09-01 11:42 PM 發表:
鵬記住要洗手呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chochochun 於 2009-09-01 11:27 PM 發表:
頂你XDD仲要分先後=口=
eka擺明無避人-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Philips25 於 2009-09-01 11:11 PM 發表:
沒有愛滋啦=V=`
膠囧今日真系好F煩阿XD!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



阿女 於 2009-09-01 10:24 PM 發表:
係呀,好好笑呀,
方生:染黑姐
miss yip:咁你間髮型店呃你,染成咁,黎,我帶你去其他ge髮型店..
哈哈,好好笑呀...
喱個就係首尾呼應啦xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fcs_001133 於 2009-09-01 07:48 PM 發表:
飲完茶好似冇食過野咁xD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAI 於 2009-09-01 07:00 PM 發表:
頂點解留左2個-_-
依家講講下變埋3個-3333333-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAI 於 2009-09-01 06:59 PM 發表:
飲茶-0-
咁有興致既-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAI 於 2009-09-01 06:59 PM 發表:
飲茶-0-
咁有興致既-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]