今日上英文班~~~
肥佬莫dup低頭睇張妣寫咩果陣真係好得意~~~
開頭幾悶吓.....之後做exercise就好d,,,last group discussion就超開心XDDDDD
落堂之後返左屋企hea左陣,,,之後同ar媽食lunch~~
食完之後就返學校~prefect訓練~
返到
途中係F.C見到寶,KAI,串,芳.....芳竟然話"吳浩男係咁GE咩....",完全唔識得我......
之後打比EKA,,,原來佢又係F.C,,,,所以我就貫過去搵佢LA~
點知...佢一見到我...就話...."你好低胸ar XDDDD"......
跟住一齊返學校,佢去換衫,我去左HALL幫手SETTING
搞掂晒就開始玩LU~~
好好玩XDDDD
玩洗衣機轉到頭暈~
踩報紙又超好玩~~
之後定向重好~~~因為我個check-point係花園,eka個check-point係隧道,所以我地可以傾到計XD
不過真係勁熱.....
定向完之後....我同EKA由於超超超熱GE關係,兩個靜雞雞入左HALL後台涼泠氣~超超超舒服呢~
等D人返晒嚟,討論左陣,食左件CAKE,影左幾張相~散BAND~~~
之後同博博,EKA,英英,MAN G去左食雪糕~死博博扮周秀娜~超好笑XDDDD
食完就回家了~~~~
|