Mr.Eric's Blog
eric_gundam
暱稱: Mr_Eric
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-15
2010-09-10
2010-08-28
2010-08-23
2010-08-21
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 475
今日人氣: 1
累積人氣: 7880
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-09-19 開心 分類: 未分類

今日上英文班~~~

肥佬莫dup低頭睇張妣寫咩果陣真係好得意~~~

開頭幾悶吓.....之後做exercise就好d,,,last group discussion就超開心XDDDDD

落堂之後返左屋企hea左陣,,,之後同ar媽食lunch~~

食完之後就返學校~prefect訓練~

返到

途中係F.C見到寶,KAI,串,芳.....芳竟然話"吳浩男係咁GE咩....",完全唔識得我......

之後打比EKA,,,原來佢又係F.C,,,,所以我就貫過去搵佢LA~

點知...佢一見到我...就話...."你好低胸ar XDDDD"......

跟住一齊返學校,佢去換衫,我去左HALL幫手SETTING

搞掂晒就開始玩LU~~

好好玩XDDDD

玩洗衣機轉到頭暈~

踩報紙又超好玩~~

之後定向重好~~~因為我個check-point係花園,eka個check-point係隧道,所以我地可以傾到計XD

不過真係勁熱.....

定向完之後....我同EKA由於超超超熱GE關係,兩個靜雞雞入左HALL後台涼泠氣~超超超舒服呢~

等D人返晒嚟,討論左陣,食左件CAKE,影左幾張相~散BAND~~~

之後同博博,EKA,英英,MAN G去左食雪糕~死博博扮周秀娜~超好笑XDDDD

食完就回家了~~~~






訪客留言 (返回 eric_gundam 的日誌)


MrSpirit 於 2009-09-20 11:27 PM 發表:
著低胸衫-3-
原來prefect訓練係咁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FlyAngel 於 2009-09-20 09:40 PM 發表:
你同+禮都鐘意著V領- -|||
小心走光XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kAi910 於 2009-09-20 08:18 PM 發表:
下次我係咪都要扮唔認得你XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joyce_kwan16 於 2009-09-20 06:13 PM 發表:
等我上次留意下肥佬莫dup低頭睇野個樣先~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fcs_001133 於 2009-09-20 11:25 AM 發表:
上英文班ok靜=.="

原來我d fd咁多都係prefect t___t" 唔好捉我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eka 於 2009-09-20 11:09 AM 發表:
WA~..好多eka tim.. o3o~~

好想快d睇校網係咪真係會有一幅你個心口貼住膠紙ge相= =//
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]