19號" 係我同ricker兩個月紀念日 !
哈哈" 不過,我唔記得左... =.=!"
到左廿號先記得 =.+!!"
咁我地廿一號" 就出去玩啦" (姐係今日)
今日, 招早我沖涼~換衫~吹頭... 搞左兩個粒...
搞到遲曬到 .. 好彩老公冇嬲姐 ! 哈哈"
跟主, 我地去左食自肋餐.... 食到好飽 @_@"
再去睇戲``` 睇完之後~ 去左唱k !!!!
有好多人,我都唔識~ 全部都係老公d朋友.....
唱完之後~ 就番屋企lu..
琴日去左小組```` 傾左好多心事 ~
傾完之後~ 真係舒服左好多...
我發現 ~ 我做錯左樣野 !
點解``` 當初忽略左我以前兩個既best fd ?
我係一個貪新忘舊既人 ?
我諗自己都係....
我覺得,小組所有既朋友~都好關心我~ 好錫我..
特別係~Suzanne,abra,winnie同呀君 !
到就黎完結既時候~winnie俾左兩段聖經我地睇 :
------------------------------------------------------------------------
與喜樂的人要同樂 -與哀哭的人要同哭.
要彼此同心 - 不要志氣高大,倒要俯就卑微的人.
不要自以為聰明
----------------------------------------------------------------------
好生氣的人,不可與他結交.
暴怒的人,不可與他來往.
恐怕你效法他的行為,自己就陷在網羅裡
--------------------------------------------------------------------
我發現``` 我變左..
我學左,身邊一個朋友既行為!
我... 真係好想改左佢...
以上兩段既聖經``` 令我明白到..
好多野...
哈哈"
今日``` 我玩到好勀```
哈哈"
|