ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 1
累積人氣: 25198
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 10 日  星期二   晴天


哈哈" 屎滴仔... 分類: 未分類

星期4, 係呀君生日喔 >.<"

哈哈" 所以星期5小組既時候 ~

Joey姐買左個蛋糕去小組到開Party!

嘩... 個蛋糕好好食喔" 好食過我上次買果個...

嘻嘻"

前幾日, 同老公,joey,joey啊哥,同佢個fd

哈哈:" 我最後~ 買左隻史迪仔既公仔番屋企..

嘻" 佢勁得意.... 嘻嘻"

joey佢就買左對鞋.... =]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

又改左夏令時間... 搞到而家勁眼訓....

哈哈"今日個個上堂都勁想訓覺...

老師都好無奈...

不過,唔知點解~今日上堂特別精神.... 嘻嘻"

諗番起,今日起身個天都未光....

聽日,自己起唔起到身呢.. ?!


老公送俾我既屎滴仔... 哈哈"  So CuTE"

合共兩個公仔~ 都係老公送...

兩隻都係我既致愛公仔喔"

哈哈.....



2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


兩個月紀念日 ! 分類: 未分類

19號" 係我同ricker兩個月紀念日 !

哈哈" 不過,我唔記得左... =.=!"

到左廿號先記得 =.+!!"

咁我地廿一號" 就出去玩啦" (姐係今日)

今日, 招早我沖涼~換衫~吹頭... 搞左兩個粒...

搞到遲曬到 .. 好彩老公冇嬲姐 !  哈哈"

跟主, 我地去左食自肋餐.... 食到好飽 @_@"

再去睇戲``` 睇完之後~ 去左唱k !!!!

有好多人,我都唔識~ 全部都係老公d朋友.....

唱完之後~ 就番屋企lu..

琴日去左小組```` 傾左好多心事 ~

傾完之後~ 真係舒服左好多...

我發現 ~ 我做錯左樣野 !

點解``` 當初忽略左我以前兩個既best fd ?

我係一個貪新忘舊既人 ?

我諗自己都係....

我覺得,小組所有既朋友~都好關心我~ 好錫我..

特別係~Suzanne,abra,winnie同呀君 !

到就黎完結既時候~winnie俾左兩段聖經我地睇 :

------------------------------------------------------------------------

與喜樂的人要同樂 -與哀哭的人要同哭.

要彼此同心 - 不要志氣高大,倒要俯就卑微的人.

不要自以為聰明

----------------------------------------------------------------------

好生氣的人,不可與他結交.

暴怒的人,不可與他來往.

恐怕你效法他的行為,自己就陷在網羅裡

--------------------------------------------------------------------

我發現``` 我變左..

我學左,身邊一個朋友既行為!

我... 真係好想改左佢...

以上兩段既聖經``` 令我明白到..

好多野...

哈哈"

今日``` 我玩到好勀```

哈哈"

 

 



2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


2.14 雪姐大囍之日 分類: 未分類

今日, 係2.14 - 情人節喔 !

同埋``` 係雪姐既大囍之日....

嘻嘻"  今招我換好衫之後```

就去左老公屋企到搵佢```

原來`` 佢有份禮物送俾我...

呵呵" 係一隻我超鍾意既公仔枕頭 !

跟主, 我地就去左食日本野```

嘻嘻" 好好食 =P

食完之後 ~ 我地就去左行街..

我地行到Tiffany & Co... 本身我就好興奮既```

點知``` 行完之後~ 有d失望 =.=

呵呵`` 不過, 唔緊要啦 ~

行完街之後~  又去左老公屋企到玩左一陣..

就走人 ~  去飲lu....

去到`` 都幾熱鬧 ~ 

哈哈" 入到去... 緊係同新郎新娘影番張相先 =D

影完之後 ~ 見到勁多親戚```

跟主 ``` 就開始食野喇 !!!!

每食完一道菜 ~  就有一個節目 ~ 

呵呵``` 有幾個最好笑既節目 ~新郎要用口黎解開新娘腳帶 ,

仲有新娘要用隻手 ~ 從新郎褲腳放隻雞蛋入去~ 跟主,再張隻雞蛋係另一邊褲腳出黎 ~

點知~  新娘轉到中間既時候 ~就停左.... 轉唔到 =.=

最後~新郎自己拎番出黎```

今日`` 真係好開心 !

2009.2.14

係我第一次同BF過的``

嘻嘻"

情人節快樂啊 !

喱隻野~  就係老公送俾我既情人節禮物!  哈哈"

哥哥同美金既合照``` 哈哈!

今日同老公去食日本野既時候影嫁```

你地估下 ~火下面~  好似個塔咁~ 係咩黎既```

佢地既結婚相  XD



2009 年 2 月 10 日  星期二   寒冷


凍``` 不安 分類: 未分類

哈哈" 今日我心情番好多喇...

今日```超凍,又要落雨.....

哈哈" 今招11點幾起身``

睇戲睇到2點幾3點...

跟主 ~ 去左老公屋企.....

玩下玩下... 玩到7點幾8點就走lu....

大家... 留個cm先走啦....