嗯,,琴日本來唔洗返學,,點知要比賽
搞到我要返學,,
講返琴日,,第一堂就係煲東瓜
好悶+好辛苦,,sO訓左教.....
不過有一件好事就係我終於同我near o個個傾計喇
但係都仲未好熟,,都係第一次同佢傾=.=
第二堂EnG*唔訓得,,訓左好大罪
小息,,沛希幫我買左枝水,,未同你講唔該==
而家講返先[唔該曬]^.^
之後中文堂,,冇聽豬係咁幫人做功課
之後LIBS*呀sir冇返掛,,所以譚sir代
落堂就落左去,,同譚sir,,RaIn姐,,莫維,,欣等等
一齊出發去又一城到食野,,
呀sir俾我地d車[廢],,俾到傻左,,
跟住我地0415比賽,,
輸左,,不過最開心的是呀RaIn姐拎左最佳辨論員=]]
之後0530走人,,
搭巴士,,返到屋企0730
再出返去學校,,很趕=.=
之後返到去原來係俾人操+影相xDD
1030同李家慧,,允一齊去ok買野食
我同允食到唔知似咩咁-口-"""""'
2300返到屋企,,之後沖涼
同人msn,,傾電話,,
sOr呢,,本來話扮訓教
點知自己都真係訓左,,
唔好意思呀><
|