雜草
ericamanb311
暱稱: 牙草-_____-'
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
返東莞過新年
2008-02-07
2008-01-13
2007-12-06
2007-11-22
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
miko
rachel
牙嵐
仙b
呀海
我的XANGA
周翠XANGA
娟XDD
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 118
留言總數: 297
今日人氣: 2
累積人氣: 4990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


2007-04-28 分類: 未分類

嗯,,琴日本來唔洗返學,,點知要比賽

搞到我要返學,,

講返琴日,,第一堂就係煲東瓜

好悶+好辛苦,,sO訓左教.....

不過有一件好事就係我終於同我near o個個傾計喇

但係都仲未好熟,,都係第一次同佢傾=.=

第二堂EnG*唔訓得,,訓左好大罪

小息,,沛希幫我買左枝水,,未同你講唔該==  

而家講返先[唔該曬]^.^

之後中文堂,,冇聽豬係咁幫人做功課

之後LIBS*呀sir冇返掛,,所以譚sir代

落堂就落左去,,同譚sir,,RaIn姐,,莫維,,欣等等

一齊出發去又一城到食野,,

呀sir俾我地d車[廢],,俾到傻左,,

跟住我地0415比賽,,

輸左,,不過最開心的是呀RaIn姐拎左最佳辨論員=]]

之後0530走人,,

搭巴士,,返到屋企0730

再出返去學校,,很趕=.=

之後返到去原來係俾人操+影相xDD

1030同李家慧,,允一齊去ok買野食

我同允食到唔知似咩咁-口-"""""'

2300返到屋企,,之後沖涼

同人msn,,傾電話,,

sOr呢,,本來話扮訓教

點知自己都真係訓左,,

唔好意思呀><




訪客留言 (返回 ericamanb311 的日誌)


人狼 於 2007-04-29 04:56 PM 發表:
唔好意思啊
遲左比cm你
sor!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]