今日1200起身,,
之後冇幾內劉偉鴻就打俾我,,
叫我去佢屋企磨鞋,,好低能囉-,-
之後同佢出去,,買野食
行到Neway見到racheal,,呀仙o個班人XDD
之後02:00pm係戲院到等沛希,,曉彤,,方寶,,陳子曦
呆到0240入場睇戲[ 十分.愛]
ok好睇啦,,真係冇想像中咁好睇
不過有D人睇到喊= =
之後睇完去影貼紙相XDD
沛希唔舒服,,我地成班送佢返屋企=]]
之後自己返屋企,,
真係爆唔好釆,,撞到1B班o個D人喎
俾人又拉左去影貼紙相,,勁唔舒服呀><
一日裹第二次影了- -
之後黃玲芝係咁打黎,,仆街
返到屋企都唔放過
P.S.
今日很開心呢,,玩得超級開心
爆中意呢天呀!!!!!!!!
|