2007 年 5 月 19 日 星期六  |
| 2007-05-19 |
分類: 未分類 |
星期六,
我本來沒有節目,
但6e班的幾位同學叫我在星期六到他的家中玩電腦,
媽媽比我去同學家玩。
那天,
我二時正出發,
我一生中沒有玩得那麼happy,
又玩(勁舞團)又玩(跑online),
我真係有眼不識泰山,
6e班的幾同學玩電腦很捧,
我都不及他們,
唔怪得知6e班班主任禁game,
怕他們成績一落千丈,
真的!!!
個個玩電腦捧的同學成績真差,
我在這勸告大家不要玩電腦太過份。
我發現他玩得很瘋狂,
好像瘋狗一樣,
連我都控制不到,
幸好他們不用默書,
這豈不是0雞蛋,
發現他們像毒友一樣上癮,
我覺得家長要控制他們。
完
|
|
|
woody 於 2007-05-29 05:20 PM 發表:
我發現他玩得很瘋狂,
好像瘋狗一樣
這句好!
XDXD
|
|
|
oh~
你都唔好玩咁多啦
if唔係
成績都會..........↓
|
|
|
2毫子﹏蚊蚊*]] 於 2007-05-24 03:09 PM 發表:
hihi!
我係杜呀!!
估唔到你咁有見地wo!!xdd''
|
|
|
cheung 於 2007-05-21 06:49 AM 發表:
你的看法很有見地呀!
可惜玩的上癮的那些人,
都是父母控制不了他們的。
所以他們的成績真的一跌不起。
你怎識6e的人?
到底是誰?
別被他們帶壞呀!
|
網主回覆
我會遠離佢地.
佢係周xx. Posted at 2007-06-01 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|