果日因為唔係好想打所以唔打- -
果日6點半起左身同大師兄(武術的)同佢個fd(同我住同一座樓但係坐未見過,姐係唔識- -)去屯門泳池游早水...但係為左練力同氣,大師兄叫我係甘游唔好停,但係我游左一次來回就冇氣la.....但係佢地係甘游係甘游....都唔知咩氣來加...
下午4點機我去左太新打籃球打左大約9個字到就返屋企la