今日好累呀....
上maths堂一入到黎個miss黑口黑臉甘,估都唔會有好野....六合彩又唔見我甘好彩- -
maths暑作冇做一條都要留堂做...o左...明明話95%加- -又要等kogo做完..大約3點半到....
搞到差d去唔到羽毛球選拔...羽毛球半年冇打差d入唔到-_-
最後4點半同傑傑一起撘車走....
跟住7點去左武術,真係好累呀....不過都好開心下
睇完留低cm先好走#.#!