今日一返到課室就比人路啤住-3-
跟住釣魚甘過左maths堂
之後上DT...邵sir教好正!!不過我重左係最左上角-_-!!
第5,6堂係LS堂,我係404室上,林sir敎^.^!!
不過我分左果姐全部都唔識加- -而且分左A,B,C,D人
A:組長
B:紀錄
C:搞GAP
D:組功課佢負責帶
我係C la
最後係Music...D人唱國歌唱得好響亮-.-
跟住要去誠社社習會...3點9先放...
打左一陣籃球...打到4點3 就要去天水圍教班豆丁(想知敎咩自己問我...知果D人唔好同人講)
果班豆丁2年級以下- -都唔知係唔係有心同我作定係唔夠專住力...敎某D人一次,佢又係企係到...重復敎某D人十次都重係企係到...
捉住某D人黎做左一次,問佢識唔識,佢話識,我叫佢自己做...佢又一碌木甘企係到...O左- -敎到我發火- -
跟住5點去到6點先放- -
又好累LA-.-
|