走之前留低幾句野^.^!!
erickoKo
暱稱: GOKO~
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
燒烤- -
今日表演!
今日去左跑步...
好野!
考完統測
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 101
今日人氣: 0
累積人氣: 850
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


累!? 無奈 分類: 未分類

今日一返到課室就比人路啤住-3-

跟住釣魚甘過左maths堂

之後上DT...邵sir教好正!!不過我重左係最左上角-_-!!

第5,6堂係LS堂,我係404室上,林sir敎^.^!!

不過我分左果姐全部都唔識加- -而且分左A,B,C,D人

A:組長

B:紀錄

C:搞GAP

D:組功課佢負責帶

我係C la

最後係Music...D人唱國歌唱得好響亮-.-

跟住要去誠社社習會...3點9先放...

打左一陣籃球...打到4點3 就要去天水圍教班豆丁(想知敎咩自己問我...知果D人唔好同人講)

果班豆丁2年級以下- -都唔知係唔係有心同我作定係唔夠專住力...敎某D人一次,佢又係企係到...重復敎某D人十次都重係企係到...

捉住某D人黎做左一次,問佢識唔識,佢話識,我叫佢自己做...佢又一碌木甘企係到...O左- -敎到我發火- -

跟住5點去到6點先放- -

又好累LA-.-






訪客留言 (返回 erickoKo 的日誌)


sammymehmood 於 2009-10-25 07:21 PM 發表:
咁剄!? 我要學=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyy1707 於 2009-09-09 01:21 PM 發表:
cm
放心
我唔會話比人地聽你教人功夫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-
你係唔係玩野呀- -
Posted at 2009-09-09 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan236 於 2009-09-08 09:39 PM 發表:
哥哥教埋我吖(3!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fei05061995 於 2009-09-08 09:37 PM 發表:
cm呠呠
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]