My name is dooling...
每逢星期四更新
ericsonchan
暱稱: 萬般帶不走,唯有淚隨身
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
PARTY
pinic day
王sir
學界
UT
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
gary既blog
jessie既blog
LOK
stephy的板板
susie既板板 !!
黎可鋒的板板
每月文章
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 945
今日人氣: 0
累積人氣: 25404
2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


2c的同學(續) 愉快 分類: 未分類

再來11-15

11:chow

chow

真係好屈機

都唔知點解….

成績太勁….

令我很自卑

不過,佢都算係一個叻仔

雖然成日淨係同ruby傾計

12:micky

同佢相處唔多

不過都覺得佢好好人呀

13:關文海

好好人

同佢相處唔多

不過都幾傾得埋

14:remy

f.1識到e

覺得佢真係好勁

成本百科全書咁樣

真係好屈機….

佢同我雖然好夾

但係我地成日罵起來

不過,佢都係我好好既朋友尼既

 

15:林可澄

好少同佢講嘢






訪客留言 (返回 ericsonchan 的日誌)


康 於 2008-07-09 04:01 PM 發表:
陳生牙,你覺唔覺得自己講既野好冇意義?
-相處唔多,唔講
-好少同佢講野,唔講
-一個字可以形容,唔講
你不如「慳」D啦...(「慳」...得一蚊就得一蚊嘛...)
連CHARLES呢D咁重點既人物都打得果四十字,你系路唔系路呀?
重要由一開始就系抄呀...邊個話?唔記得左TIM...好似成卜架果條友...-_-

純粹悶得制冇野做留個爛CM...呀對對對!!你今天生日嗎?(好像是...)生日快樂播!
冇$買禮物,呢個頂擋先...唔好話我整得樣衰呀.

!! !! !! !!
生 生 生 生
生 生 生 生
日日日日日日日日日日日
日日日日日日日日日日日
快快快快快快快快快快快快快快快快快
快快快快快快快快快快快快快快快快快
樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂
樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你的生日cake...
仲有,我冇抄人呀...
 
Posted at 2008-07-09 05:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



flyingbuk 於 2008-07-08 10:12 PM 發表:
我________
冇野好港`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你e家唔係講緊嘢咩?
Posted at 2008-07-09 05:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pang pang 於 2008-07-07 11:05 PM 發表:
hi~long time no see~!xD!
HA HA HAH AHA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ababababababababababaabab
(long time no C)
哈哈哈...
Posted at 2008-07-08 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]