甘日 係星期六 搬左部機去睇下點 之後 up左小小野 (up左D咩唔講 因為都幾多) 之後 個條友話 呢部機整左兩三日到 又會再壞 之後 我同我阿媽講下 都係砌個一部仲好 就係咁 我阿媽就落左訂 聽日去比埋小小 聽日有新機lu
唔知好唔好用 不過點都係新機 點都好過舊機....