2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 2007-11-13 |
分類: 未分類 |
派咗scj 啦 ,成績唔太理想。所以 ,我要努力 d 啊!
今日 ,ER堂派咗本新book ,係關於鬼的 ,後面有講d有關整一個探險隊的要訣 ,搞到都好想開番隊一齊去玩! 不過諗下又發覺香港其實冇咩地方好玩 ,有都係d進入唔倒去嘅地方 ,不過其實有人想搞都得 ,只係可能歲數限 ,唔學得外國咁open!
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
聯班閃避球  |
分類: 未分類 |
今日聯班閃避球 賽果 ,三字既之曰..............
"唔知道" 因為a班敗在e班 , c班勝咗b班 ,跟住c班同e班打 ,緊係..................
打和 la!卜得嗰兩個鯪鐘 ,邊到打得完呀!都唔知嗰三分一場幾時打 。不如一早去踢波未仲好 ,又或者早d俾時間我地一齊成班友打三國把啦!
唔知 why我成日俾波打中 ,無論係volly ,足球 ,籃球 ,上次先整親個鼻,今次又整親個鼻樑 ,又成日爆眼鏡 ,真係慘!
|
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 番咗嚟la |
分類: 未分類 |
終於番咗嚟la ! e兩日都ok好玩 ,其實今次目的係番去大陸探我六個月前出生嘅侄仔(即係我舅父嘅仔) ,成九點鍾先返到 ,算快 ga la ,六點半先答車。 聽日去富善打聯班閃避球 ,好緊張ar!一定唔可以敗俾A班同E班 ,其實A班都冇咩洗驚 ar, 佢地都唔識打波( 希望冇A班嘅人睇倒la )! ,B班同D班又唔嚟 ,搞到冇曬印 ! |
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| maths 調位 |
分類: 未分類 |
今日張sir生日 ,起到講巨生日快樂先 ,今日重調咗位tim ,不過唔係全班調 ,我嘅意思係maths 堂浮動咗半班之後淨番嗰班人嘅位 ,調咗去後面坐 ,同楊嘉亮坐 ,vince有係同番兩個侏儒坐 ,真係"慘"(請注意!此到當貶義詞用) ,重要係佢地三個坐番全班調位嗰到 ,好笑到爆ar ,我重笑佢同得侏儒好 ,可能會影響發育 !!!!!!!!!!
開始覺得 d t堂無咁悶 la ,重開始有d 樂趣 tim ,可能因為或者有機會應該緊係一定 must be 有關電子卦 !
聽日 ,我要番大陸一,兩日 ,到時可能打唔倒 blog ,真係好對唔住 ar! |
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| assm |
分類: 未分類 |
今日 ,assm係全校一齊 ,唸住可以學番上次坐喺泊wall位 ,點知 .....................................................
坐咗喺一行最過嗰位 ,真係 lor爆 ar ,重要俾大頭笑幾分鐘 (因為未坐低前我同大頭講我應該會坐倒泊wall , 點知........唉~~!) ,最慘嘅係林sir 坐正喺我後面 ,如果豆腐嗰日有番嘅話 ,我就可以坐 ,可惜 ar .......唉~~!! 希望下次全校assm ,可以坐到la! |
|