今日上英文堂既時候
我地班友仔個個唔聽書,,掛住玩,,,,,舉手得個1-2隻
佢叫晒救命XPXP
HAPPII
跟住發左3次癲,,,,嚇死我-_-因為我無玩,,白白又俾人話,,唉
跟住佢又問呀Miss借所謂既超級計數機-_-
姐係中學個啲計數機
跟住又嘈黎嘈黎
最後
呀鴨仔又話按左lift
點知,,,,,,,,,,,,,,走左.........(lift)
好火,,跟住又俾呀??打左6巴,,,2下頭頂,,2下肚,五下JJ
痛死TT;
我搬家了我搬了去大棠這裡超大的比我原來的家大3倍有多
不過D野好重還有我在元朗走左回家超長的說!!!!!!!!!
今天我和朋友正在玩時我被爆頭還聯2針
多謝死Pk
還有沒有
本人今天第一次寫日誌,希望大家多多指教