今日係兒童節
今日係小7生日,生日快樂,又大一歲啦
今日又係gag sir被報夢而放tips ge日子
你話幾值得慶祝呢
首先抱怨一下,我這個班長被搵笨ge事件
自己ge功課因為唔想抄人,一早就交左
點知教教下班友仔做功課,結果佢地個個都高分過我>.<
冇天理啊.................................................................
諗真d,又唔覺太慘,起嗎證明左自己識做,只係有點兒後知後覺
是但啦,總要有番d對手先好,我唔會因為你地高分過我就唔教你地ge
但係我都會再俾心機d溫書,如果唔係點教你地
至於追唔追得上我ge步伐,就睇你地ge造化啦
我好慶幸我地班好多人都有心機讀書
唔似坊間流傳話ive學生好唔店之類
起碼大家都有上課ge氣氛
雖然大家都貪玩,不過都有大家一齊俾心機ge時候
好像果個星期五咁十幾人一齊溫書
大家唔明就問,衝晒d assignment
真係好感動
不過感動衣d野都係小食多滋味
成日都咁溫書,大家都死唔店
恭喜大家assignment咁高分
下星期測驗週我會盡全力,邊個想打低我ge盡管來,我接受你ge挑戰!!
|