今日去左好多地方,先係去九龍城睇女子B Grade排球,,跟著去牛池灣體育館睇籃球,
再去深水埗陪陳鈞澤改機(PSP),之後成班人一齊去旺角行街,最後去打機同埋打波
唉!!! 又睇排球,又睇籃球,始終唔可以入場睇東亞運足球,超傷心,不過最後香港隊都可以打倒日本
奪金,全港球迷超開心、超感動,功臣都係陳肇麒、歐陽耀沖同葉鴻輝,都好波
今次之後,我以後睇波都要一早買飛,仲要買埋fd個份